خبرگزاری کار ایران

نماینده رشت و خمام در مجلس:

مبارزه با فساد باید رویکرد اصلی استاندار گیلان باشد/کمبود تعداد مراکز واکسیناسیون در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۶۲۶

نماینده رشت و خمام در مجلس گفت: یکی دیگر از مواردی که در انتخاب استاندار گیلان بسیار حائز اهمیت بوده و پیگیر آن هستیم داشتن سوابق اجرایی و عملکردی موفق در حوزه مدیریتی است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رضا احمدی با اشاره به انتخاب استاندار برای استان گیلان، گفت: از مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب استاندار برای گیلان حضور میدانی و انقلابی بودن است.

وی با بیان اینکه امروز استان گیلان با مشکلات و چالش‌های مختلفی دست به گریبان است، تأکید کرد: استاندار آینده گیلان باید به صورت جهادی و انقلابی وارد عمل شده و با داشتن تخصص و تعهد در مسیر رفع این مشکلات گام بردارد.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه مبارزه با فساد باید رویکرد اصلی استاندار گیلان باشد، گفت: یکی دیگر از مواردی که در انتخاب استاندار گیلان بسیار حائز اهمیت بوده و پیگیر آن هستیم داشتن سوابق اجرایی و عملکردی موفق در حوزه مدیریتی است.

وی در ادامه با انتقاد از کمبود تعداد مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان رشت، گفت: ایجاد صف‌های طولانی برای تزریق واکسن مناسب نیست.

احمدی همچنین به موضوع مشکل کمبود واکسن برکت در استان گیلان اشاره و اضافه کرد: بسیاری از شهروندان برای دُز دوم واکسن برکت به مراکز مراجعه می‌کنند که با نبود این واکسن مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز