خبرگزاری کار ایران

گلایه نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس :

کارخانه صنایع غذایی کیوان همدان همچنان معطل و نیمه فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۸۰۹

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه صنایع غذایی «کیوان» همدان با حداکثر ظرفیت خود فعال نشده و همچنان نیمه فعال به کارها ادامه می دهد.

به گزارش ایلنا از همدان حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه توجه به ایجاد اشتغال، رفع مسائل اقتصادی و مشکلات معیشت از اصلی‌ترین اولویت ها در استان همدان است، اظهار کرد: برخی مسائل مانند اشتغال مردم اولویت است و  بحث‌های اشتغال، معیشت و مسائل اقتصادی که گریبانگیر مردم است، جز با تولید حل نمی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی مانند کارخانه پنیر قهاوند راه‌اندازی شد، اظهار کرد:‌ برای حل مشکل برخی از واحدهای تولیدی با نیروهای مسلح صحبت شد تا پای کار بیایند که همچنان پیگیری‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از موارد نیز با بنیاد مستضعفان مذاکره کردیم تا برخی از واحدهای تولیدی تعطیل احیا شوند، عنوان کرد: بزرگترین پیگیری، نامه‌ای به دادستان کل کشور برای خلع ید مدیریتی شرکت بزرگ هلدینگ کشوری به نام شرکت «کیوان» بود که با سفر آیت‌الله رئیسی، در مسئولیت ریاست قوه قضائیه مسئله این کارخانه پس از یک سال پیگیری، مورد توجه قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان این موضوع ضمن گلایه مندی تصریح کرد: در این سفر قرار شد این شرکت، ظرفیت خود را بالا ببرد اما ظرفیت از ۵۰ نفر به ۷۰ یا قریب به ۱۰۰ نفر رسید و بیشتر نشد، در صورتی که ظرفیت بیش از این است و کار معطل ماند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز