خبرگزاری کار ایران

در بازدید نماینده مردم بوشهر در مجلس صورت گرفت:

تاکید بر هم‌افزایی برای فعالیت کشتی گردشگری پرنسس در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۷۹

نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس گفت: بوشهر با داشتن پتانسیل بالا در حوزه گردشگری دریایی، نیاز به هم افزایی شایسته در این زمینه دارد و این موضوع باید از طرف دستگاه‌های متولی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر، امروز عبدالکریم جمیری در بازدید از کشتی گردشگری پرنسس گفت: فعالیت این کشتی گردشگری با توجه به ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصاد، می‌تواند در مسیر توسعه گردشگری دریایی نقطه مثبتی باشد و به این موضوع کمک کند.

محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر هم در ادامه این بازدید با اشاره به تلاش برای ورود این کشتی گردشگری به استان اضافه کرد: کار تعویض پرچم برای این شناور در حال انجام است که با آغاز به کار خود می‌تواند با ظرفیت ۷۰۰ نفر در ۴ طبقه، دریانوردی کند و در فاز اول بین بنادر استان فعالیت خواهد کرد.

او بیان کرد: کشتی پرنسس زمینه را برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات خصوصی و دولتی، در آب‌های خلیج فارس فراهم می‌کند که یک حرکت ارزشمند در راستای توسعه گردشگری دریایی استان خواهد بود.

ارسطو‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: فاز دوم فعالیت این شناور سفر دریایی به استان های خوزستان و هرمزگان خواهد بود که با فراهم شدن شرایط مناسب انجام خواهد شد و در این راستا ما از هیچ تلاشی برای بهبود فضای گردشگری دریایی استان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز