خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

دستگیری 18 قاچاقچی و کشف بیش از 25 کیلو گرم مواد مخدر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۵۴

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 18 نفر قاچاقچی مواد، کشف 25 کیلو و 878 گرم انواع مواد مخدر، توقیف 3 دستگاه موتور سیکلت و کشف یک قبضه سلاح جنگی کلت در خلال اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس سردار علی ابراهیمی گفت: به منظور پاکسازی نقاط مختلف شهر قزوین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر به اجرا درآمد و اکیپ‌های جداگانه‌ای از ماموران، به مناطق و محل‌های شناسایی شده شهر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: پس از اعزام ماموران، مناطق مورد نظر تحت بازرسی قرار گرفته و در اقدامی ضربتی، 18 نفر فروشنده مواد مخدر بازداشت و 3 دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

وی بیان کرد: کشف 25 کیلو و 878 گرم انواع مواد مخدر، 303 عدد انواع قرص مخدر، کشف یک قبضه سلاح جنگی کلت به همراه 11 تیر مربوطه آن، از دیگر توفیقات اجرای این طرح بود.

ابراهیمی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت امنیت و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه انتظامی استان در راستای ارتقای آن یادآور شد: افراد دستگیر شده به همراه اقلام کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز