خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان :

کاستی‌های اصفهان مورد توجه دولت جدید قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۳۳

استاندار اصفهان گفت: مشکلات و کاستی های اصفهان بسیار جدی است و رفع آنها باید مورد توجه دولت جدید قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار داشت: مدیران استان، ضمن برگزاری جلسات ملاقات مردمی در روزهای دوشنبه، تا زمان استقرار کامل دولت جدید برای حل مشکلات مردم قدم بردارند و سستی و تعلل در این حوزه جایز نیست.

وی با بیان اینکه تخصیص سریع اعتبارات تنش آبی استان ضروری است ادامه داد: لازم است برای جبران خسارت خشکسالی ها به کشاورزان همه نواحی استان برنامه ریزی شود.

رضایی افزود: سامانه دوم آبرسانی اصفهان کار بزرگی است که در شرایط سخت و محدودیت ها انجام شد، اما تعهدات بسیاری هنوز درباره آن باقی مانده که عمل نشده است.

استاندار اصفهان جذب همه اعتبارات را ضرروی دانست و گفت: باید با رایزنی، مسائل، نیازمندی ها و مشکلات اصفهان در بخش های مختلف به اطلاع مدیران دولت جدید برسد و برای پیشبرد طرح های اقتصادی، با همه ظرفیت های استانی و ملی حرکت شود.

وی با بیان اینکه مانع تراشی ها در بخش تولید شناسایی و برطرف شود، افزود: با هدف تسهیل سرمایه گذاری، فعالیت بانک های خصوصی در اعطای تسهیلات باید رصد شود.

رضایی با بیان اینکه امسال هزار و ۵۴۰ پروژه عمرانی با اعتبار افزون بر ۲ هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شود، افزود: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برغم تحریم، کرونا و خشکسالی ارزشمند است و باید به مردم اطلاع رسانی شود.

مدیریت ارشد استان اصفهان بر ضرورت استقرار نهادهای دولتی در چهار شهرستان شرق استان که بتازگی فرمانداری های آنها افتتاح شد تاکید کرد و افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران  امسال شهرهای جَرقویه، وَرزَنه، هَرَند و کوهپایه در شرق استان اصفهان به شهرستان ارتقا یافتند.

رضایی گفت: گیری نهایی برای بازگشایی مدارس و شرایط آن با توجه به برنامه واکسیناسیون و وضعیت بیماران مبتلا، از سوی ستاد ملی کرونا اعلام و ابلاغ خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت توسعه پنل های خورشیدی در اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: نهادهای دولتی در صرفه جویی و استفاده بهینه از برق الگو باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز