خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

خشکسالی اصلی‌ترین مشکل مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۰۹

طی سالی گذشته خشکسالی تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم در مناطق مختلف کشور شده است.

وزیر ارتباطات با اشاره به خشکسالی گفت: این سالها خشکسالی تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم در مناطق مختلف کشور شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمود واعظی در میان مردم جغتای گفت: دولت یازدهم نسبت به حل مشکلات مردم مناطق محروم و کم برخوردار اهتمام خاصی دارد و در تکاپو برای حل مشکلات معیشتی آنان است.

وزیر ارتباطات با تاکید بر اهمیت تعامل و همدلی میان دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوار هستیم با برقراری تعامل بهینه بین دولت و مجلس در جهت حل مشکلات کشور و همچنین آبادانی و توسعه آن گام برداریم.

عضو هیات دولت با بیان اینکه این سالها خشکسالی تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم در مناطق مختلف کشور شده است، ادامه داد: باید به دنبال راهکارهایی برای این مساله حیاتی باشیم چرا که این معضل بزرگ پیامد دیگری را هم در پی دارد.

او مشکلات مربوط به تلفن ثابت و زمینه‌های ارتباطی مردم روستایی را از جمله دغدغه‌های وزارت ارتباطات در دولت یازدهم دانست و گفت: در تلاش هستیم این مسایل را که مربوط به حوزه ما می‌شود با سرعت بیشتری برطرف کنیم و از تمامی فعالان بخش خصوصی حوزه، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات می‌خواهیم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

واعظی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به دستاورد‌های دولت یازدهم در ارتقا جایگاه و اعتبار بین‌المللی کشور افزود: با رهنمودها و حمایت‌های مقام معظم رهبری در طول یکسال گذشته جایگاه کشور در میان سایر کشورهای دنیا ارتقا یافته و در این راستا افزایش همکاری‌های اقتصادی با در نظر گرفتن اصول کلی نظام می‌تواند اثربخش باشد.

وی در پایان با بیان این که دولت یازدهم اخلاق مدار است و پاسداری از فرهنگ و دین مردم و نظام را از اصول اولیه خود می‌داند، خاطر نشان کرد: دولت یازدهم در طول یکسال گذشته با مردم صادق بوده و تلاش کرده نسبت به شعارهای خود پایبند باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز