خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد؛

ضرورت توسعه توامان فضای سبز در کنار توسعه بهداشت و درمان دامغان/ دستگاه های دولتی و شهرداری ها برای کسب منفعت فضای سبز را نابود نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۷۷۶

استاندار سمنان به ضرورت توسعه توأمان فضای سبز و بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: اجازه ندهید دستگاه های دولتی و شهرداری ها برای کسب منفعت، سرانه فضای سبز را کاهش دهند یا نابود نمایند.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آیین افتتاح پروژه های عمرانی اقتصادی هفته دولت که صبح امروز (7 شهریور) به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، به ظرفیت معادن غنی در جنوب دامغان اشاره کرد و گفت: خام فروشی عایدی چندانی برای مردم ندارد و صرفا مشکلات زیست محیطی ایجاد می کند.

وی یادآور شد: زنجیره تولید می تواند ثروت آفرینی و ارزش افزوده ایجاد کند و ضرورت دارد زیرساخت های مورد نیاز فراهم شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: کشاورزی و باغات پسته زمینه اشتغال و فرصت های بی نظیری در این شهرستان فراهم کرده است و با حل مشکل کم آبی می توان تولید را افزایش داد.

آشناگر ضمن تاکید بر مهار آب های سطحی و کاشت محصولات کم آب یادآور شد: معرفی ظرفیت های میراث فرهنگی و تاریخی توسط فرمانداری و اداره میراث فرهنگی، هنری و گردشگری شهرستان دنبال شود.

وی توسعه توامان فضای سبز در کنار توسعه بهداشت و درمان را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: فضای سبز برای زیست سالم در شهرها ضروری است.

استاندار سمنان افزود: فضای سبز را توسعه دهید و اجازه ندهید دستگاه های دولتی و شهرداری ها برای کسب منفعت، سرانه فضای سبز را کاهش دهند یا نابود نمایند.

آشناگر به حساسیت شهروندان و مسئولان نسبت به فضای سبز تاکید کرد و گفت: به گونه ای رفتار کنید که شهروندان حساسیت فرماندار و امام جمعه نسبت به فضای سبز را حس کنند.

وی اظهار کرد: لزومی ندارد سرانه فضای سبز برای ساخت بانک کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز