خبرگزاری کار ایران

دادستان کاشان مطح کرد؛

پلمب واحدهای فروش هلیوم تقلبی در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۷۵۹

دادستان کاشان گفت: به دنبال سوختگی شدید ناشی از گاز هلیوم تقلبی و معرفی شاکی به پزشکی قانونی شهرستان، به دستور بازپرس از ادامه فعالیت واحد صنفی جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان  روح الله دهقانی با بیان اینکه این حادثه که در یک مهمانی و  پس از پرشدن بادکنک از گاز هلیوم تقلبی اتفاق افتاده است افزود: خانم مصدوم  از فروشنده گاز هلیوم شکایت کرده و پرونده در بازپرسی مفتوح و در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: به دنبال سوختگی شدید ناشی از گاز هلیوم تقلبی و معرفی شاکی به پزشکی قانونی شهرستان، به دستور بازپرس از ادامه فعالیت واحد صنفی جلوگیری و به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان  ابلاغ شد تا ضمن بررسی تمامی مراکز فروش گاز هلیوم در کاشان، واحدهایی که اقدام به فروش هلیوم تقلبی می کنند فورا پلمب شوند.

دادستان کاشان تاکید کرد: طبق اظهارات کارشناسان سازمان آتش نشانی استفاده از گاز هلیوم که این روز ها برای پرکردن بادکنک رایج شده به خودی خود سبک، کم خطر و غیر قابل اشتعال است و برای انسان هیچ ضرری ندارد.

دهقانی افزایش خطر انفجار گاز هلیوم و زیان آن برای سلامت مردم  را زمانی دانست که میزان ناخالصی آن  به دلیل  سود جو یی و منفعت طلبی برخی از افراد بیشتر می شود.

وی با اشاره به ترکیب هلیوم با گاز  خطرناک هیدروژن و استفاده آن برای پر کردن بادکنک ها یادآور شد: در این زمان بادکنک پر شده با کوچکترین جرقه فندک و یا فشفشه منجر می شود.

  روح الله دهقانی با بیان اینکه حوادثی این چنینی قطعا می تواند آسیب های فراوان جسمی و روحی به شهروندان وارد کند یادآور شد: دادستانی در راستای پیشگیری از جرم و احیای حقوق عامه در این موارد ورود جدی و بدون اغماضی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز