خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس راهور استان البرز خبرداد:

ادامه فعالیت مراکز تعویض پلاک در وضعیت قرمز کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۵۳۳

سرپرست پلیس راهور استان البرز با اشاره به خدمت رسانی مراکز تعویض پلاک به شهروندان از ساعت ۷ الی ۱۵ گفت:به دلیل جلوگیری از انباشت متقاضیان، مقرر شد که این مراکز در وضعیت قرمز کرونا هم بتوانند با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی فعالیت داشته باشند.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: برای جلوگیری از ازدحام مراجعان با اتخاذ برنامه زمان بندی ساعتی برای اخذ نوبت در سامانه نوبت دهی اینترنتی در صدد شد تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه نوبت اینترنتی برای نقل و انتقال خودرو به صورت استانی از سایت راهور ۱۲۰ دریافت کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به تعطیلی‌های قبلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک به خاطر وضعیت قرمزکرونا و انباشت متقاضیان، مقرر شد که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در وضعیت قرمز کرونا نیز بتوانند فعالیت داشته باشند.

سرپرست پلیس راهور استان البرز ادامه داد: در خصوص خطا سامانه و مشکلاتی که در سامانه نوبت دهی به خصوص برای شهروندان البرزی وجود داشت مقرر شد که خدمات مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری برای متقاضیان در هر استان در ساعت‌های خاص بارگذاری‌ شود.

سرهنگ رحمتی پور با بیان اینکه متقاضیان تعویض پلاک در استان‌ البرز می بایست در ساعت ۱۱ صبح برای رزرو نوبت در سامانه نوبت دهی اقدام کنند از شهروندان درخواست کرد: در بازه زمانی رزرو شده نه زودتر و نه دیرتر در مرکز مدنظر خود حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز