خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خبر داد:

برگزاری آزمون ادواری استاندارد مهارت آموزی فرهنگ و هنر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۰۹۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: سومین دوره آزمون جامع و سی و پنجمین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی فرهنگ و هنر از هفتم تا ۱۲ شهریور ماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در زمینه آموزش رسمی و رشته‌های مهارتی فرهنگ و هنر کار دانش و آزمون های مربوطه؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها با دقت و قانونمندی عمل می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین اظهار داشت: برگزاری آزمون ها کار حساس و دشواری است که باید نگاه ویژه ای به این موضوع کرد و باید با دقت انجام شود.

اسماعیلی تصریح کرد:  یکی از دغدغه های نظام آموزشی کشور، کاربردی کردن آموزش‌ها است که این نکته در برپایی آزمون‌ها و آموزش‌های مهارتی فرهنگ و هنر با همکاری آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: آزمون نظری در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریورماه به دلیل شرایط کرونایی به صورت آنلاین و مجازی همزمان با سراسر کشور در استان قزوین  برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در روزهای هفتم تا ۱۱ شهریورماه نیز آزمون عملی جامع و ادواری در دو نوبت صبح و عصر در استان قزوین و با رعایت کامل پروتوکل های بهداشتی در مراکز و موسسات مجری دوره های مهارتی و به صورت نوبت بندی در شهرهای قزوین، الوند، محمدیه، بوئین زهرا و تاکستان برگزار می شود.

اسماعیلی یادآور شد: در مجموع  هزار و ۸۰۰ نفر در آزمون های نظری و عملی و حدود ۷۰۰ نفر نیز در آزمون ادواری و بقیه در آزمون جامع و عملی و نظری شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز