خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد:

پرداخت بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۴۷۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پرداخت بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر آسیب دیده از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 112 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به اهالی فرهنگ و هنر استان که کسب و کارشان از شیوع کرونا آسیب دیده و در سامانه کارا ثبت نام کردند ، پرداخت شده است.

فیروز فاضلی با بیان اینکه سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir همچنان فعال است و متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند افزود : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده در بحران کرونا در حوزه فرهنگ و هنر ، تسهیلات حمایتی ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات ۱۲ درصدی در 3 سقف پرداخت میشود ، تصریح کرد: کارفرمایان با کد گارگاه ، به ازای هر کارمند یا کارگر شاغل در بنگاه  160 میلیون ، کارفرمایان خویش فرما 80 میلیون ریال  و مشاغل آزاد  بدون بیمه 60 میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این سامانه تاکنون چند نوبت تمدید شده است ، خاطرنشان کرد : در روزهای گذشته دستورات لازم برای تمدید مهلت اعطای تسهیلات تا پایان مهر از سوی مدیران اداره کل اعتبارات بانک مرکزی به مدیران عامل بانکهای کشور ابلاغ شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز