خبرگزاری کار ایران

تزریق روزانه ۶ هزار دُز واکسن کرونا در غرب خراسان/ بستری روزانه ۳۶۷ بیمار کرونایی در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۷۸۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از تزریق روزانه ۶ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا مسلم در آیین تجلیل از پزشکان نمونه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: با توجه به قدرت زیاد سرایت سویه دلتای ویروس کرونا، واکسیناسیون عمومی علیه این ویروس نیز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شتاب گرفته است.

وی ادامه داد: میزان تزریق واکسن کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تا اواخر مردادماه روزانه چهار هزار و ۵۰۰ دز بود که اکنون با افزایش هزار و ۵۰۰ دُز دیگر به ۶ هزار مورد افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به اینکه روزانه ۱.۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال منطقه واکسینه می شوند، گفت: واکسیناسیون کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در ۲ مرکز تجمیعی و ۴۲ مرکز خدمات جامع  سلامت برای گروههای هدف در حال اجرا است.

وی افزود: تزریق واکسن کرونا به دیگر اقشار جامعه و سایر گروهها نیز بر اساس دستورالعمل‌ وزارت بهداشت به صورت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

مسلم گفت: با بستری ۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان واسعی سبزوار در شبانه روز گذشته، آمار بیماران کرونایی بستری موقت و دایم به بیش ۳۶۷ نفر رسیده است که همچنان از وضعیت قرمز تیره و بحرانی شهرستان حکایت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز