خبرگزاری کار ایران

تغییر ساعت کار اداری در استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۳۲۱

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تغییر ساعت کار اداری دستگاه های اجرایی، بانک ها، بیمه ها، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی اظهار کرد: پیش از این و برای صرفه جویی در مصرف برق براساس ابلاغ وزارت کشور، ساعت کار اداری در استان از ۷ تا ۱۲ بود که این بازه زمانی از سوم شهریور ماه به ۷ تا ۱۴:۳۰ تغییر پیدا می کند.

وی افزود: ساعت کار اداری دستگاه های اجرایی، بانک ها، بیمه ها، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی در استان هرمزگان، از تاریخ سوم شهریور، در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت 7:00 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:00 الی 13:30 اعلام می شود.

شیبانی ادامه داد: همچنین با توجه به تمدید نشدن طرح تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه از سوی هیأت دولت، از این پس روزهای پنجشنبه تعطیل نیست و ادارات در این روز فعال هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه مناطق قرمز شیوع کرونا، در مورد حضور کارکنان ادارات همچنان اجرایی می‌شوند و دورکاری کارکنان در هرمزگان ادامه دارد، افزود: با توجه به ادامه شرایط قرمز شیوع کرونا در استان هرمزگان و به منظور حفظ و صیانت از سلامتی کارکنان ادارات، تمامی محدودیت‌ها از جمله دورکاری کارمندان همچون گذشته به قوت خود باقی است و در وضعیت قرمز، دو سوم کارکنان باید دورکار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز