خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس:

فعالیت ادارات و سازمان های دولتی از یکم شهریورماه به روال عادی باز می‌ شود/ دورکاری کارکنان دولت بر اساس رنگ‌بندی کرونایی شهرها ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۳۸۹

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس خبر داد: ساعت کار ادارات سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی بانک‌ها و شهرداری ها از اول شهریور ماه به روال سابق یعنی از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ باز می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم پور با بیان اینکه در دو ماه گذشته به علت مدیریت مصرف برق ساعت کاری ادارات به  ۷تا ۱۳  تغییر کرده و پنج شنبه ها تعطیل اعلام شده بود، اظهار کرد: این شرایط از فردا یکم شهریور ماه به روال سابق باز می‌گردد و پنج شنبه ها نیز کارکنان دولت باید در محل کار خود حاضر باشند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همچنین عنوان کرد: متناسب با رنگ‌بندی کرونایی هر شهر دورکاری کارکنان دولت باید اعمال شود.

وی با بیان اینکه مدیران مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند، خاطرنشان کرد:  در شهرهای قرمز ادارات و سازمان ها با ۳۰ درصد در شهرهای نارنجی با ۵۰ درصد  و در شهرهای زرد با ۷۰ درصد ظرفیت باید فعالیت کنند.

قاسم پور بیان کرد: تعطیلات شش روزه نیز از یکشنبه سی و یکم مرداد ماه پایان می‌یابد و همه ادارات نهادها و سازمان ها ، بانک‌ها و موسسات عمومی و غیر دولتی باید فعالیت و خدمات دهی را آغاز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز