خبرگزاری کار ایران

فرماندار همدان:

قطع سهمیه و ابطال مجوز، مجازات تعطیلی غیر مجاز نانوایی ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۷۷۲

فرماندار همدان گفت: تعطیلی غیرمجاز نانوایی‌ها پذیرفتنی نیست و متخلفان در صورت تکرار سهمیه آنها قطع و مجوز آنها خلع ید خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدعلی محمدی در کارگروه آرد و نان شهرستان همدان اظهار کرد: کاربری‌های خدماتی مورد نیاز متناسب با سرانه جمعیتی در مناطق مختلف شهر همدان تأمین نشده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری باید کاربری‌های مورد نیاز را در طرح تفصیلی و طرح جامع شهر همدان پیش‌بینی کنند گفت: تغییر کاربری واحدهای صنفی نانوایی و دیگر کاربری‌های خدماتی اشتباهی بزرگ است که نباید اجازه دهیم اتفاق بیفتد.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در مردادماه حدود 135 هزار کیسه آرد در نانوایی‌های همدان توزیع شده و هیچ مشکلی از نظر کمبود آرد نداریم ادامه داد: قیمت نان از جمله عوامل مرتبط با خروج آرد از شبکه و فروش غیرمجاز آن به سایر بخش‌هاست که امیدواریم در استان هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه 585 نانوایی در شهرستان داریم که به طور میانگین روزانه هفت تا هشت کیسه سهمیه آرد دارند اما توزیع جغرافیایی نانوایی‌ها مناسب نیست گفت: اتحادیه نانوایان باید جدی‌تر پای کار باشد و علاوه بر پیگیری و رفع مشکلات صنفی نانوایان نظارت بیشتری بر واحدهای نانوایی داشته باشد.

محمدی اظهار کرد: تعطیلی غیرمجاز نانوایی‌ها پذیرفتنی نیست و متخلفان در صورت تکرار قطع سهمیه و مجوز آنها خلع ید خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز