خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تاکستان:

470 راس گوسفند بلاصاحب در تاکستان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۹۳

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از پیدا کردن 470 راس گوسفند بلاصاحب توسط ماموران پلیس و تحویل آن به مالکش در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی با اشاره به کشف گوسفندان بدون صاحب در تاکستان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه نیکوییه حین گشت زنی در سطح حوزه متوجه یک گله گوسفند بلاصاحب در کوه‌های اطراف می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: در بررسی‌های انجام شده، ماموران متوجه شدند گله بدون چوپان و بلاصاحب است که  با توجه به تاریکی هوا و عدم امکان شناسایی مالک، با هماهنگی‌های لازم گله را به نزدیکترین روستا منتقل و پس از شمارش تحویل شورای روستا دادند.

وی بیان کرد: در ساعات اولیه صبح روز بعد با مراجعه فردی به پاسگاه نیکوییه مبنی بر گم کردن گله گوسفند خود، ماموران به همراه شخص مذکور به محل نگهداری احشام مراجعه و پس از تایید مالکیت، 470 راس گوسفند تحویل وی شد.

سرهنگ عزیزی ضمن تقدیر از ماموران وظیفه شناس که اقدام به انتقال گوسفندان به محلی مناسب و تحویل آن به صاحبش کردند، خاطر نشان کرد: پلیس همواره امین مردم بوده و حفظ و حراست از اموال آن‌ها را از مهمترین وظایف خود می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز