خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر کرج:

۶ نامزد شهرداری کرج سه شنبه برنامه ارائه می دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۷۹

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ۶ نامزد تصدی شهرداری کرج روز سه شنبه هفته جاری با حضور در صحن علنی شورا ، برنامه های خود را ارائه و تشریح خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی قاسم پور روز یکشنبه با عنوان اینکه ۶ نامزد شهرداری کرج سه شنبه برنامه ارائه می دهند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر همین اساس امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج قرعه کشی برای ساعت حضور و ارائه  برنامه های این نامزدها انجام شد.

وی بیان داشت: طبق این قرعه کشی زمان حضور نامزدهای تصدی شهرداری کرج در شورای شهر کرج به ترتیب قرعه  کاوه حداد پور  ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰،  سید علی آقا زاده از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ ، مجید رمضانی ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰، سید علی اکبر میر وکیلی از ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰، مصطفی سعیدی سیرایی از ۱۵:تا ۱۶:۳۰ و امیر یزدی از ۱۶:۳۰: تا ۱۷:۳۰ روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه است.

قاسم پور افزود: جلسات روز سه شنبه علنی در صبح و بعد از ظهر برگزار می شود که اگر نیاز به تمدید شد در جلسه تصمیم گیری می شود  و امیدواریم روز سه شنبه انتخاب خوب و فرصت جدید برای کرج ایجاد شود.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: شهرداری کرج پس از انتخاب شهردار باتمام توان و قدرت برای خدمت پیشقدم خواهد شد و خدمات لازم به شهرداری ارائه می شود.

وی تاکید کرد : انتظار شورای شهر از مجموعه شهرداری کرج این است که تا زمان معارفه شهردار جدید با تمام توان به شهروندان خدمات ارائه دهد.

قاسم پور خاطرنشان کرد: فرایند انتخاب شهردار و پرسش و پاسخ از نامزدهای تصدی شهرداری کرج به صورت علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می شود که ضمن رعایت عدالت و انصاف شفاف سازی مهمترین اصل در این برنامه خواهد بود.

 وی به برنامه های نشست امروز شورای اسلامی شهر کرج اشاره کرد و بیان داشت: امروز برخی مصوبه های شورای شهر که از فرمانداری کرج بازگشت شده بود برای رفع مغایرت ها مورد بررسی قرار گرفت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز