خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد؛

تسریع در ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری و ادارات تابعه

کد خبر : ۱۱۱۶۳۹۴

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکتهای شورای اسلامی شهر کرج گفت: تسریع در ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری و ادارات تابعه از جمله تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستور کار اعضاء شورای شهرقرار گیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عمار ایزدیار در نطق پیش از دستور سومین جلسه رسمی شورای  شهر کرج،‌ اظهار داشت: از آنجا که اولویت شورای ششم در حوزه های مختلف مشخص شده شایسته است در اسرع وقت اقدامات لازم جهت اصلاحیه بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شود.

وی به ساماندهی نیروی انسانی مدیریت شهری اشاره و  تصریح کرد: تسریع در ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری و ادارات تابعه از جمله تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستور کار اعضاء شورای شهرقرار گیرد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای  شهر کرج افزود: با توجه به گرانی های افسار گسیخته که کمر مردم را شکسته از ظرفیت بازارهای شهرداری جهت عرضه محصولات کشاورزی و دامی با نرخ تنظیم بازار جهت تسکین آلام مردم قدم برداریم.

وی به پروژه‌های اولویت دار شهر اشاره کرد و یادآور شد: تمام پروژه های بزرگ برای رفاه حال شهروندان مثل احداث دریاچه مصنوعی در ورودی کرج، بزرگراه شمالی، امتداد بلوار شهید ناصربخت تا بلوار خوارزمی با جدیت بیشتر دنبال شود.

ایزدیار بیان کرد: طی بررسی ها و پیمایش اسناد هزینه ای شهر کرج گران اداره می شود، همان قدر که دغدغه ایجاد درآمد پایدار در شهر داریم باید انظباط  مالی و مدیریت هزینه ها را هم سر لوحه کار قرار دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز