خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر عسلویه :

در سخت‌ترین شرایط شورا و شهرداری را تحویل گرفتیم/بعضی از مدارس شهر عسلویه تخریبی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۷۰۰

رئیس شورای شهر عسلویه گفت : اولویت کار ما رسیدگی به وضعیت مدارس شهر است و انتظار داریم تا مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر به این موضوع ورود کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از عسلویه ، علی محمدی صبح امروز در نشست اعضای شورای ششم و سرپرست شهرداری شهر عسلویه با اصحاب رسانه و خبرنگاران  به مناسبت روز خبرنگار  با اعلام این مطلب افزود : در سخت ترین شرایط شورا و شهرداری را تحویل گرفتیم ، در حالی که شهرداری بودجه ای ندارد و حقوق کارکنان دو ماه عقب است ولی با برنامه ریزی ها و اهدافی که ترسیم کرده ایم با کمک و همیاری مردم و تلاش کارکنان شهرداری این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت و رو به جلو حرکت خواهیم کرد. 

 وی اضافه کرد : اولویت شورای ششم رسیدگی به وضعیت مدارس شهر و بحث آموزش و پرورش است و بعضی از مدارس شهر عسلویه تخریبی هستند که زیبنده دانش آموزان شهر عسلویه نیست ،  مدیر کل نوسازی مدارس استان باید به  این موضوع ورود کنند و ما هم پیگیری هایی از طریق نماینده مجلس وفرماندار شهرستان انجام خواهیم داد.

 محمدی اضافه کرد : به وعده هایی که در زمان انتخابات به مردم دادیم پایبند هستیم و آنها را عملیاتی خواهیم کرد ، و در مورد انتخابات شهردار بومی شخصاً وعده انتخاب فرد بومی ندادم اتفاقأ با چند نفر فرد بومی حضوری صحبت کردم سوابق آنها را مورد بررسی قرار دادیم وچند نفر بومی دیگر نیز تمایل به حضور نداشتند ، چندین گزینه از خارج شهرستان بررسی کردیم ، اما  ما برای انتخاب شهردار یک سری معیارها در نظر گرفته بودیم که طبق این معیارها آقای احمد پور با رای موافق همه اعضاء انتخاب شد. 

 محمدی در پایان افزود : شهرداری نیروی مازاد دارد و این خود یک مشکل شده است ، ما  از سرپرست شهرداری خواسته‌ایم که برای هر کدام از  پرسنل شرح و وظایف مشخص تدوین کنند و پرسنل را ساماندهی کنند با این شرایط دیگر نمی شود نیروی جدیدی را جذب کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز