خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه سبزوار خبر داد ؛

بازگرداندن بیش از یکهزار خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱۶۱

رئیس پلیس راه سبزوار گفت: ماموران پلیس این شهرستان از دیشب تاکنون رانندگان و سرنشینان هزار و ۵۰ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی را از مسیر شهرستان داورزن در ورودی غربی استان خراسان رضوی به مبدا حرکت شان بازگردانده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ علی اسلامی تبار در این خصوص اظهار داشت: بر مبنای مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، مبنی بر ممنوعیت سفر به خراسان رضوی، مالکان این دسته از خودروهای غیربومی در صورت ورود به استان جریمه خواهند شد.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح منع سفر به خراسان رضوی، گروه های پلیس در ایستگاه بازرسی کاهک در ورودی غربی شهرستان داورزن مستقر شده اند و جریمه تخلف ورود به شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی ۱۰ میلیون ریال و شهرهای نارنجی پنج میلیون ریال است.

سرهنگ اسلامی تبار اضافه کرد: در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، جاده‌های شهرستان سبزوار مجهز به تجهیزات الکترونیکی و سامانه پایش تصویری شده است و خودروهای غیربومی در صورت تردد به شهرهای دارای وضعیت قرمز جریمه می شوند.

رییس پلیس راه سبزوار گفت: به هموطنان توصیه می شود برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری موکول کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز