خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد :

آمار جان باختگان روزانه کرونا در مشهد سه رقمی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۴۱۹

مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد بدون اشاره به آمار دقیق، گفت: روند صعودی و روزافزون شمار جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا در این کلانشهر، آمار روزانه آن را سه رقمی کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام حسین مهدوی دامغانی عصر سه‌شنبه در جریان بازدید فرماندار مشهد از آرامستان بهشت رضوان این شهر افزود: سن بیشتر جانباختگان کرونا در مشهد کمتر از ۴۰ سال سن است که ختی برخی از آنها همه عضو یک خانواده هستند. 

وی به اختصاص آرامستان بهشت رضوان مشهد از ابتدای بحران کرونا تاکنون به خاکسپاری متوفیان مبتلا به این ویروس همه‌گیر اشاره و بیان کرد: این آرامستان ظرف روزهای اخیر در مقایسه با ماههای گذشته، با شرایط حاد آمار دفن فوتیهای کرونا مواجه شده است.

مدیرعامل سازمان فردوسهای شهرداری مشهد ادامه داد: بنا بر تجربه نقل شده از وابستگان جانباختگان و همچنین اعلام کارشناسان "بی‌توجهی شهروندان مشهدی نسبت به لزوم رعایت دستورات بهداشتی پیشگیرانه و فقدان اعمال نظارتهای کافی" باعث افزایش تعداد قربانیان کرونا است.

وی گفت: شرایط جاری کنونی بیشترین فشار و حجم کار را بر کارکنان آرامستانها تحمیل کرده زیرا آنها هم‌اینک در دو نوبت کاری تا ساعت ۲۴ هر شب بطور مستمر مشغول امور تغسیل متوفیان هستند. 

مهدوی دامغانی افزود: از شهروندان مشهدی می‌خواهیم با رعایت پروتکلهای بهداشتی پیشگیرانه و پرهیز از برپایی هرگونه دورهمی دوستانه و خانوادگی، بطور موثر به کاهش و یا توقف چرخه انتقال ویروس کرونا که این روزها حجمی گسترده در سطح شهر پیدا کرده و نتیجه تاسفبار و غیرقابل جبران آن که افزایش افسارگسیخته شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ است، کمک کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز