خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد:

ورود اتوبوس های شرکت واحد تا ۱۵ روز آینده به مرکز شهر ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۴۰۹

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با مصوبه ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان و برای جلوگیری از شیوع این بیماری، ورود اتوبوس‌های شرکت واحد به هسته مرکزی شهر تا ۱۵ روز آینده ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، ایمان غنی زاده  در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت حفظ سلامتی شهروندان افزود: بر اساس این مصوبه اتوبوس‌های مسیرهای مختلف به پایانه‌های موجود در مرکز شهر مراجعه نخواهند کرد و خدمات رسانی آن ها در مسیرهای تعیین شده انجام می شود.

وی اظهار کرد: اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد و اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶، ۱۰۶، ۱۵۱،  ۱۰۵ و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و برعکس و (اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳) از مبداء چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرهاو بالعکس تردد خواهند کرد.

غنی زاده، ادامه داد: اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبداء ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین به طرف انتهای مسیرها و برعکس خدمات دهی خواهند کرد.

بر اساس استانداردهای حمل و نقل عمومی، ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه به یک هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد، اما در زمان حاضر خدمات اتوبوسرانی در این شهر و حومه با ۷۲۱ دستگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز