خبرگزاری کار ایران

در نشست تشکل های کارگری اصفهان مطرح شد؛

حال جامعه کارگر اصلا خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۲۴۴

سرپرست دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان اصفهان گفت: به دنبال تشکیل اتاق سیاست‌گذاری برای تشکل‌های کارگری فعال در اصفهان هستیم تا بتوانیم با هم افزایی در بهبود شرایط کارگران قدم برداریم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمیدرضا امینی در نشست با تشکل‌های فعال کارگری شهرستان اصفهان اظهار داشت: وضعیت جامعه کارگری و بازنشستگان در بخش‌های مختلف اعم از اقتصادی و اجتماعی اصلا خوب نیست و این وظیفه همه ماست که با توجه به مسئولیتی که داریم به این امور بپردازیم.

وی ادامه داد: ارتباط بعضی از تشکل‌ها با خانه کارگر قطع شده و یا اینکه در خانه کارگر دفتر ندارند؛ این اتفاق شوکه کننده است و نباید ادامه داشته باشد.

وی اذعان داشت: باید تلاش کنیم تا دوباره تشکل های کارگری در خانه کارگر مستقر شوند و با هم افزایی و جلسات مکرر پیگیر وضع معیشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران باشند، چراکه حال کارگران اصلا خوب نیست و با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

وی اضافه کرد: خانه کارگر اصفهان حدود 400 هزار عضو دارد که بیشتر شامل بازنشستگان هستند، درحالی که باید تلاش کنیم کارگران مشغول به کار را نیز جذب کنیم و جامعه فعال کارگری را در غالب یک تشکل متحد کنیم.

سرپرست دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان اصفهان گفت: به دنبال تشکیل اتاق سیاست‌گذاری برای تشکل های کارگری فعال در اصفهان هستیم تا بتوانیم با هم افزایی در بهبود شرایط کارگران قدم برداریم.

وی با اشاره به تشکیل شرکت های تعاونی توسعه عمران کارگری گفت: این تعاونی تا جایی جلو رفت و بخاطر انتخابات مسکوت ماند؛ لازم است دوباره به سمت تشکیل تعاونی عمران کارگری برویم تا جامعه هدف را جذب و ارتباطات را بیشتر کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز