خبرگزاری کار ایران

کرونا دلتا به همدان هم رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۳۱۸

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از نتیجه مثبت ۸۰ درصد تست‌های کرونا دلتا بیماران مبتلا به کووید در۱۹ استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، ابراهیم جلیلی با بیان اینکه ۸۰ درصد تست‌های کرونای بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از چند روز گذشته، نتیجه کرونا دلتا را نشان می‌دهد، اظهار کرد: درحال حاضر بیشتر افراد، به نوع جهش یافته این بیماری یعنی کرونا دلتا مبتلا می‌شوند.

جلیلی تصریح کرد: تا هفته گذشته، کرونا دلتا به صورت رسمی در استان دیده نشده بود اما در چند روز اخیر با اعلام نتایج آزمایشگاهی، کرونا دلتا در همدان به شکل رسمی خود را نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که تعداد بیماران بستری و مراجعین سرپایی به بیمارستان‌ها در روزهای آتی از پیک چهارم نیز بیشتر باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا، خاطرنشان کرد: در حال حاضر۶۸۰ بیمار بستری در سراسر بیمارستان‌های استان در حال گذراندن دوران بیماری هستند و روزانه شاهد مراجعه سرپایی ۶۵۰ بیمار با علائم مشکوک تنفسی به اورژانس بیمارستان‌ها هستیم.

جلیلی با اشاره به ابتلای مجدد تعداد اندکی از کادر درمان به کووید-۱۹ پس از تزریق هر دو دُز واکسن، بیان کرد: شدت درگیری در این افراد بسیار کمتر از گذشته است و مشکلی ایجاد نکرده‌است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز