خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان مطرح کرد؛

رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۹۶۱

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد و در هر جلسه به طور میانگین مشکلات پنج واحد مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزالله افضلی گفت: در حال حاضر که از یک طرف با تحریم‌های ظالمانه و از طرف دیگر با کرونا مواجه هستیم و باتوجه به شعار سال اولویت سازمان صمت و مسئولان استانی تلاش برای رفع مشکلات و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: سازمان صمت بعنوان حامی تولید باید مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی را از دستگاه‌های اجرایی پیگیری کرده و برای حل آن‌ها با این دستگاه‌ها تعامل کرده و به دنبال راه حل باشد.

وی عنوان کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد و در هر جلسه به طور میانگین مشکلات پنج واحد مطرح می‌شود، به عنوان نمونه در جلسه پیشین این ستاد مشکلات هلدینگ داروگر و تولی پرس بررسی شد.

این مسئول افزود: در راستای حل مشکلات تولی پرس به عنوان یکی  از برندهای مهم ملی اجازه ثبت نام در سامانه جامع تجارت برای آن صادر شد و لازم است در ادامه بدهی‌های خود در حوزه تامین اجتماعی و امور مالیاتی را بررسی کرده و اقدامات لازم  را ا نجام دهد.

افضلی گفت: سازمان صمت در کنار سایر دستگاه‌های متولی برای تضمین بدهی‌های تولی پرس نظارت خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز