خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد؛

دستگیری ۳۲ سارق در طرح تشدید مبارزه با سرقت‌های خرد در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۱۷

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۳۲ سارق حرفه ای سابقه دار در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت های خرد در سطح شهر کاشان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان،‌سرهنگ حسین بساطی با اعلام کاهش ۱۵ درصدی سرقت در ۳ ماهه اول سال جاری اظهار داشت: بیشتر سرقت های خرد توسط معتادانی انجام می شود که برای تامین هزینه اعتیاد شان، مرتکب این جرم می‌شوند.

وی تصریح کرد: وقوع سرقت های خرد احساس ناامنی را در شهروندان افزایش می دهد و برابر مطالعه و بررسی های علمی برای شناسایی نقاط آسیب و دستگیری عاملان این سرقت ها، سرنخ ها و اطلاعاتی برای اجرای طرح مبارزه با سرقت به دست آمد و پلیس کاشان با هماهنگی مقام قضایی به طور ضربتی وارد عمل شد.

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این عملیات گسترده، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، تعداد ۳۲ نفر سارق و ۹ نفر معتاد متجاهر را دستگیر و در ادامه ۶۹ فقره از سرقت های سطح شهر کاشان کشف شد.

بساطی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح و با تلاش ماموران،  ۳۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مخدوش و راکب اتباع بیگانه توقیف و به پارکینگ منتقل شد .

وی در ادامه از سرکشی ۱۳ واحد ضایعات فروشی خبر داد و افزود : تعداد ۴ واحد ضایعات فروشی بدلیل خرید اموال مسروقه پلمب و در بازرسی از این واحدها اقلام، مسروقه زیادی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به تداوم اجرای طرح های تشدید مقابله با سرقت های خرد گفت: از شهروندان عزیز، انتظار داریم ضمن توجه به هشدارهای پلیسی برای رعایت نکات بازدارنده از سرقت ها ، در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را جدی گرفته و مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایند تا پیگیری سریع به عمل آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز