خبرگزاری کار ایران

رئیس راهداری مشگین‌شهر:

آسفالت‌ جاده‌ روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت است / آسفالت‌ریزی مسیر روستای نصیرکندی نیازمند اعتبار 3 میلیارد تومانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۵۸

رئیس اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل گفت: ۵۶ درصد راه های روستایی این شهرستان آسفالته است و آسفالت راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، رضا فرج پور در بازدید از محور مشگین شهر- پارس آباد با بیان اینکه در حال حاضر آسفالت جاده  روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار دارد در خصوص مشکلات راه روستایی نصیر کندی نیز تصریح کرد: ساکنین روستای نصیرکندی کمتر از ۱۰ خانوار بوده و از این‌رو فعلا در اولویت آسفالت‌ریزی قرار ندارد.

عضو شورای اداری شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه ماهم آسایش و راحتی روستائیان را می خواهیم و قطعا اگر بودجه و اعتبار در اختیار ما قرار گیرد تمامی راه‌ها را آسفالت ریزی می کنیم افزود: سالانه ۲ بار راه روستایی نصیر کندی تسطیح می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر افزود: مسیر روستای نصیر کندی نزدیک ۳ و نیم کیلومتر است و برای آسفالت‌ریزی به بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که فعلا در توان مالی راهداری نیست و از طرفی هنوز تعدادی از روستاهای بالای ۵۰ خانوار هم مسیرشان آسفالت نشده است.

فرج پور از آسفالت بودن ۵۶ درصد از راههای روستایی شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت: تمامی روستاها شناسایی شدند ولی آسفالت‌ریزی جاده با اولویت تعداد خانوار به مرور زمان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز