خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری مرکزی:

اختلاف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با استاندارد قابل حل نیست/ فرد خاصی در قطعی برق مقصر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۲۴۳

​معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اختلاف بین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، در سطح استانی قابل حل نیست. بنابراین حل این اختلافات باید در نشستی ملی پیگیری شود و با اولویت در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز اکرمی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی، افزود: هر کدام از این نهادها یک نامه از سازمان خود ارائه می‌دهند و این اختلاف نظر موجب وقفه در بحث صادرات فرآورده‌های نفتی استان شده است. این موضوع باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: در رابطه قاچاق احشام استان نیز، نیاز است که سازمان جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و اداره کل تعزیرات حکومتی در استان مرکزی جلساتی را برگزار کنند و راهبرد پیشنهادی در این خصوص را به کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی پیشنهاد دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: چالش کمبود انرژی الکتریکی در روزهای گرم تابستان، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده اما با شرایط فعلی چاره‌ای جز قطعی‌های مکرر برق نیست. به دلیل این معضل از مردم استان عذرخواهی می کنیم.

اکرمی تصریح کرد: مشکل قطعی برق مختص استان مرکزی نیست و کل کشور با آن دست به گریبان‌ است و در این راستا فرد خاصی مقصر نیست. در چنین شرایطی هر شهروند موظف است که با اعمال مدیریت الگوی مصرف و صرفه‌جویی کمک کند تا از بحران برق و وضعیت ایجاد شده عبور شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز