خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان:

اعزام ناوگان حمل و نقل کالای قزوین به بندر امام خمینی سرعت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۱۸۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تسریع در روند اعزام ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان به منظور بارگیری و جابجایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی(ره)خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، جواد حق‌لطفی با اشاره به اعزام ناوگان حمل و نقل استان برای بارگیری از بندر امام خمینی(ره) گفت: از نیمه خردادماه امسال تاکنون ۱۵۶دستگاه کامیون از این استان جهت تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی به استان خوزستان اعزام شده‌اند و این روند در روزهای آینده با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و  حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: با همت این تعداد از کامیون‌های ناوگان حمل و نقل کالای استان تاکنون سه هزار و ۶۸۵ تن کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی(ره) خوزستان به استان قزوین حمل شده است.

حق‌لطفی گفت: کار رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در این شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا یک جهاد بزرگ به مشار می‌آید و از همه رانندگان و فعالان صنعت حمل و نقل جاده‌‌ای که همچون سال‌های دفاع مقدس متعهدانه و خالصانه جابجایی بار در اقصی نقاط کشور را بر عهده دارند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز