خبرگزاری کار ایران

ورود 2 هزار دوز واکسن کرونا ویژه برگزار کنندگان انتخابات استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۷۳۱

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان گفت: بالغ بر 2 هزار دوز واکسن کرونا ویژه اعضای ستاد استان و شهرستان، اجرایی و شعب اخذ رای وارد استان شده که بیش از ۱۰۸۷ واکسن در حال حاضر تزریق شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید عباس دانایی گفت: میزان‌ مشارکت مردم استان در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، در شهرستان آرادان با ۷۹.۸ درصد بیشترین میزان و در شهرستان سمنان با ۳۵.۴ درصد، کمترین میزان مشارکت مردم در انتخابات ثبت شد.

وی افزود: میزان مشارکت مردم در امر انتخابات سیزهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، شانزدهمین (۱۶) استان کشور بودیم.

دانایی تصریح کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۲۱ شهر استان برگزار و ۱۱۱ نفر به عنوان اعضای اصلی شوراها انتخاب شدند که ۴۱ نفر در دوره قبل عضو شورا بودند و در واقع ۳۷ درصد اعضای فعلی انتخاب شده در ۲۱ شهر استان، در دوره قبل نیز عضویت داشتند.

وی اظهار کرد: از ۳۰۷ روستای استان در ۳۰۵ روستا انتخابات شورای اسلامی برگزار و ۹۴۷ نفر اعضای اصلی برای این دوره انتخاب شدند که ۴۵۰ نفر معادل ۴۷.۵ درصد در دوره قبل عضو شورای اسلامی روستا بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز