خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیات هاکی استان خبر داد:

برگزاری دوره مربیگری و داوری هاکی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۸۹۴

سرپرست هیات هاکی خراسان رضوی از برگزاری آموزش مربیگری و داوری درجه ۳ هاکی ویژه آقایان و بانوان علاقه مند به این رشته به میزبانی مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حمید علیزاده با بیان این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور توسعه فنی و تخصصی رشته ورزشی هاکی برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری درجه ۳ برای آقایان و بانوان فعال در این رشته در دستور کار هیات استان قرار گرفته است.

وی افزود: این دوره آموزشی به زودی به صورت مجازی و حضوری به میزبانی شهر مقدس مشهد برگزار می شود و کلیه علاقه مندن به این رشته ورزشی جذاب از اقصی نقاط استان می توانند در آن شرکت کنند.

سرپرست هیات هاکی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ثبت نام از متقاضیان شرکت در دوره داوری و مربیگری درجه ۳ هاکی همه روزه بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در محل دفتر هیات هاکی استان واقع در طبقه فوقانی مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد انجام می شود

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این دوره های آموزشی متعاقبا اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: حداقل سن برای شرکت در دوره داوری ۱۸ سال و مربیگری ۲۰ سال است و تنها علاقه مندان داری مدرک تحصیلی دیپلم به بالا می توانند دراین دوره ها ثبت نام کنند.

علیزاده خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت توسعه ورزش در جامعه تلاش داریم به سهم خود در راستای توسعه رشته ورزشی هاکی اقدامات عملیاتی را انجام دهیم از این رو برگزاری مداوم دوره های آموزشی تخصصی زیر نظر مدرسان رسمی فدراسیون کشور در دستور کار هیات استان خراسان رضوی قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز