خبرگزاری کار ایران

در بندرعباس رخ داد ؛

سوء قصد به معاون مهم‌ترین گمرک کشور/ مجروح شدن میرزایی در حمله دیشب افراد ناشناس

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۸۵۶

ناظر گمرکات استان هرمزگان گفت: برخی افراد سود جو با سوء قصد به معاون فنی مهم‌ترین گمرک کشور  باعث مجروح شدن وی و بستری شدن این مدیر گمرکی در یکی از بیمارستانهای بندرعباس شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، روابط عمومی گمرکات هرمزگان به نقل از ابوالفضل اکبر پور ناظر گمرکات هرمزگان اعلام کرد که شب گذشته - 7 تیرماه- سعید میرزایی معاون فنی گمرک شهید رجایی مورد حمله قرار گرفته و مجروح شده است.

ابوالفضل اکبرپور اضافه کرد: ساعاتی قبل وی مورد عمل جراحی قرار گرفت.

به گفته ناظر گمرکات استان هرمزگان، اجرای کامل مقررات و همچنین برخورد با  سودجویی های فراقانونی طی دو سال گذشته منجر به قطع رانت ها و سو استفاده ذینفعان خاص شده بود که ظاهرا این بار برای نیل به اهداف خود از برخورد فیزیکی و حمله مستقیم به مرزبانان اقتصادی استفاده شده است.

گمرک شهید رجایی در این راستا مکاتبات قانونی لازم را با مراجع قضایی و انتظامی از جمله دادستانی بندرعباس انجام داده و انتظار می رود هرچه سریع ضمن شفاف شدن کلیت ماجرا برخورد قاطع با مسببان این دست وقایع غیر انسانی انجام شود.

وی به جزئیات و چگونگی این حمله اشاره ای نکرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز