خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل خبر داد:

مشارکت ۷۰ درصدی مردم آران و بیدگل در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۴۶

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از مشارکت هفتاد درصدی مردم این شهرستان در امتخابات خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، اسماعیل بایبوردی گفت: نتایج شمارش انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان آران و بیدگل به ترتیب سیدابراهیم رئیسی با ۳۴۶۹۴ رای، عبدالناصر همتی با ۳۰۲۰ رای، محسن رضایی میرقائد با ۲۰۳۵ رای و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با ۱۸۴۷ رای بود.

وی با اشاره به مشارکت ۷۰ درصدی مردم شهرستان آران و بیدگل در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: تعداد تعرفه‌های مصرف شده انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آران و بیدگل ۴۹۵۶۲ تعرفه رای بوده که تعداد واجدین شرابط رای دادن در این شهرستان ۷۰ هزار و ۲۸۲ نفر اعلام شده بود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اعلام پایان یافتن شمارش آرا و تنظیم صورتجلسه نتایج اخذ رای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرهای ۴ گانه آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد تصریح کرد: منتخبین ۷ نفره مردم شهرآران و بیدگل در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به ترتیب رضا چاقیان آرانی با ۵۳۲۲ رای، عباسعلی دهقانی آرانی با ۴۹۵۹ رای، حسین ناظمی بیدگلی با ۴۸۴۲ رای، عبدالله بابازاده آرانی با ۴۷۳۳ رای، عباس علیزاده آرانی با ۴۵۱۹ رای، محسن رمضانی بیدگلی با ۴۳۱۹ رای و محمد بلالی بیدگلی با ۴۰۱۹ رای هستند.

وی ادامه داد: منتخبین ۵ نفره مردم شهر نوش ‌آباد در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر نوش‌آباد به ترتیب ابوالفضل گرامی نوش‌آبادی با ۲۰۷۲ رای، جواد نیک سرشت با ۱۸۰۸ رای، ناصر محرابی مقدم با ۱۷۷۱ رای، علی غفاری فرد با ۱۵۶۷ رای، و علی مکاریان نوش‌آبادی با ۱۳۰۳ رای هستند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اعلام داشت: منتخبین ۵ نفره مردم سفیدشهر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر سفیدشهر به ترتیب حسینعلی قربان‌پور نصرآبادی با ۱۶۱۸ رای، روح‌الله سیاحی نصرآبادی با ۱۲۵۰ رای، زهره رحیمی نصرآبادی با ۱۲۲۶ رای، مجید بنیادی نصرآبادی با ۱۱۵۹ رای و سجاد حمامی نصرآبادی با ۹۸۲ رای هستند.

 بایبوردی منتخبین ۵ نفره مردم شهر ابوزیدآباد در ششمین دوره انتخابات شوراهای این شهر را به ترتیب فیروزه توکلی با ۲۰۸۰ رای، محسن قندی با ۲۰۲۶ رای، احمد شکاری با ۱۹۸۵ رای، عباس کاووسیان با ۱۹۶۵ رای و سیدحسین سیدین ابوزیدآبادی با ۱۷۹۸ رای اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز