خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان:

نتایج انتخابات شوراها در پنج شهر تاکستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۰۴۱

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: پس از شمارش آرای شورای شهر در شهرستان تاکستان نتایج نهایی پنج شهر این شهرستان اعلام شد.

اسد الله حمزه‌‎ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به نتایج انتخابات شوراهای شهر در استان گفت: پس از شمارش آرای انتخابات نتایج نهایی انتخابات شوراها در پنج شهر تاکستان، خرمدشت، اسفرورین، نرجه و ضیاء آباد استان قزوین اعلام شد.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: در شهر تاکستان عبادالله طاهرخانی فرزند داوود با ۴۱۷۵ رأی؛ حسین رحمانی فرزند قربانعلی با ۳۶۴۷ رأی؛ عباس مرادی فرزند ابراهیم با ۳۳۷۷ رأی؛ سیده ندا ابراهیمی فرزند سید جعفر با ۳۱۰۲ رأی؛ هادی حسن بیگی فرزند حسین با ۳۰۶۴ رأی؛ حسین طاهرخانی فرزند سیروس با ۲۷۵۲ رأی و مظاهر سبزی پور فرزند پرویز با ۲۶۳۱ رأی موفق به ورود به شورای شدند.

وی ابراز کرد: در شهر خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان نیز علی کاظم لو فرزند اکبر با ۱۱۹۲ رأی؛ یزدان کاظم خان لو فرزند محرم با ۱۱۲۵ رأی؛ رسول قلعه قوند فرزند محمد با ۹۱۳ رأی؛ علیرضا غفوری فرزند محمدعلی با ۹۰۴ رأی و علیرضا قلعه قوند فرزند محمد با ۷۵۲ رأی موفق به ورود به پارلمالن شهری شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در شهر اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان زهرا مهرعلیان فرزند حکم علی با ۲۷۵۳ رأی؛ احمد عمویی فرزند سپهدار با ۱۸۴۷ با رأی؛ فرید سلیمانی گلرخ فرزند نورالله با ۱۷۸۸ رأی؛ هاشم فرجی فرزند نصرت الله با ۱۷۸۷ رأی و محمد عسکری فرزند رفیع با ۱۵۹۲ رأی به شورای شهر راه یافتند.

وی افزود: در شهر نرجه  از توابع شهرستان تاکستان نیز محمد کریمخانی فرزند محرم علی با ۹۳۶ رأی؛ محمد آقاجانی فرزند غلام با ۸۲۱ رأی؛ فاطمه جعفری نرجه فرزند محرم علی با ۷۱۶ رأی؛ مرتضی علم بیگی فرزند حسین با ۶۵۶ رأی و خانم زهرا آقاجانی فرزند نورالله با ۶۱۴ رأی به پارلمان شهری راه یافتند.

حمزه‌ای گفت: در شهر ضیاءآباد از توابع شهرستان تاکستان داود لشگری فرزند اصغر با ۱۳۴۲ رأی؛ نگار لشگری فرزند احمد با ۱۱۹۵ رأی؛ حسن لشگری فرزند علی محمد با ۱۱۱۰ رأی؛ رضا بهبودی فرزند فیض الله با ۹۲۵ رأی  و  محمدهادی سعیدی فرزند قربان با ۷۶۶ رأی به شورای شهر راه یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز