خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

بیش از هزار ناظر بهداشتی بر روند انتخابات در قزوین نظارت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۶۲۴

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در راستای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روند برگزاری انتخابات یک‌هزار و ۱۰۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای سراسر استان درحال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسن ارداقیان عصر امروز با حضو در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان گفت: در راستای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روند برگزاری انتخابات یک‌هزار و ۱۰۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای سراسر استان درحال فعالیت هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: ناظران بهداشتی از یک ساعت پیش از آغاز رای گیری جهت کنترل موارد بهداشتی در شعب حاضر شده و نوع قرار گیری عوامل اجرایی، تهویه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را بررسی کرده‌اند.

وی ابراز کرد: محلول‌های ضدعفونی در اختیار تمام شعب قرار گرفته تا رای دهندگان از آن استفاده کنند؛ همچنین تعدادی ماسک نیز دراختیار شعب قرار گرفته تا درصورت نداشتن ماسک افراد بتوانند از آن استفاده کنند؛ البته تاکید بر استفاده از ماسک و خودکار شخصی توسط افراد است.

عضو کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: لازم است افراد واجد شرایط رای دادن به علت جلوگیری از تجمع رای دادن را له ساعات پایانی موکول نکرده و از به همراه داشتن کودکان و افرادی که واجد شرایط رای نیستند خودداری کنند.

ارداقیان گفت: در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا عوامل اجرایی بصورت مجازی فرم خود اظهاری سلامت خود را پر کرده و درصورت داشتن علائم فرد دیگری جایگزین شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز