خبرگزاری کار ایران

کنترل رأی دهندگان توسط عوامل اجرایی شعب اخذ رای استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۴۲۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تمام عوامل اجرایی و رای دهندگان ملزم به رعایت بهداشت، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رای هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،پیمان نامدار با اعلام این خبر گفت: شهروندان هنگام حضور در شعب اخذ رای باید نسبت به رعایت موارد بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند و برای جلوگیری از تجمع در فضای بسته، تعداد افرادی که برای اخذ رای وارد شعب می‌شوند، توسط عوامل اجرایی کنترل میشوند.

وی با اشاره به اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی هیچگونه تهدیدی برای انتقال بیماری کرونا در شعب اخذ رأی وجود ندارد، تصریح کرد: مطابق دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده، وجود هرگونه استامپ برای أخذ اثر انگشت در شعب  أخذ رأی ممنوع است و توصیه می‌شود هر یک از رای دهندگان از خودکار شخصی استفاده نمایند.

این مسئول ادامه داد: رای گیری افرادی که بیماری کووید ۱۹ دارند و در قرنطینه خانگی هستند؛ توسط صندوق سیار با حضور در منزل آنها صورت می‌گیرد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار داشت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به صورت مستقیم، توسط ناظران و کارشناسان بهداشتی حاضر در محل شعب أخذ رأی تحت نظارت قرار دارد.

۹۴۵ هزار و سه نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در قزوین هستند.

۹۶۴ داوطلب در ۲۸ شهر استان قزوین در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی با هم به رقابت می‌پردازند که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴ درصد آنها نیز زن هستند.

استان قزوین دارای ۶۷۹ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی است که در این دوره چهار هزار و ۶۳۳ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز