امروز در کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد؛
هجوم رأی دهندگان دهدشتی به یکی از شعب اخذ رأی / شهروندان پروتکلهای بهداشتی را جدی بگیرند+فیلم
رأیدهندگان یکی از شعب اخذ رأی در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون توجه به رعایت پروتکلهای بهداشتی ، به سوی محل اخذ رای هجوم بردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا ،ضرورت توجه به سلامت مردم و اهمیت دادن به رعایت پروتکل های بهداشتی جدا از اینکه وظیفه تک تک ما شهروندان در دوران کرونایی است نشان دهنده ضعف مدیریت شهری دهدشت و بیتوجهی محض برگزار کنندگان انتخابات به موضع کرونا است.
tavoos_init_player( 'tavoos-vplyr-twigvja4YNaFJjFw', 'https://cdn.ilna.ir/thumbnail/vja4YNaFJjFw/-gv9vIN3273-GqHofH_oxdSRV1NIfibp_KJFy8kKTtGdzbKfkMmd_65Vc70JlRaPInkbwRNNBYbSpDXtPsNSLA,,/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA+%D8%AF%D9%87%D8%AF%D8%B4%D8%AA.jpg', [{ "file": "https://cdn.ilna.ir/servev2/vja4YNaFJjFw/RL54z_netUE,/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA+%D8%AF%D9%87%D8%AF%D8%B4%D8%AA.mp4", "type": "mp4", "label": "720p" }, ], 'https://video.tavoos.net/services/vast/mYreFyzU-OFDE-adi4-XiRJ-c4yVXSuehsge/2714' );