خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه های استان:

55 دستگاه ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی همدان نصب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۴۱۱

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در حال حاضر ۵۵ دستگاه ثبت تخلفات و عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، سعید کریمی گفت: همدان یکی از استان‌های برتر در زمینه به کارگیری از سامانه‌های آی. تی. اس است.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: یکی از مهمترین ابزارهای روز برای ارتقای سطح ایمنی سفرهای جاده ای و کاهش تصادفات، به کارگیری و استفاده موثر از سامانه های هوشمند حمل و نقل در سطح جاده های استان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، ۵۵ دستگاه ثبت تخلفات و عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان همدان نصب شده است، بیان داشت: ۱۰ دستگاه دیگر نیز در این زمینه نصب می شود اما هنوز منجر به عقد قرارداد نشده است.

کریمی با بیان اینکه ۲۸ دوربین نظارت تصویری در سطح جاده‌های استان همدان وجود دارد، یادآور شد: ۷۴ دستگاه ترددشمار و دو دستگاه توزین در حال حرکت در جاده‌های استان وجود دارد که به زودی دو دستگاه توزین درحال حرکت نیز در محورهایی که ماشین‌های سنگین از آن‌ها عبور می‌کنند، نصب خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان به سامانه ارتباط مردمی ۱۴۱ راهداری نیز اشاره و عنوان کرد: تعداد ۲۴۰ خط تلفن در این زمینه به شکل شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز