خبرگزاری کار ایران

اهداء هزینه تبلیغات انتخابات شورای شهر تربت حیدریه برای مرمت بنای تاریخی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۷۹

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت‌حیدریه از اهداء هزینه‌های تبلیغات انتخابات شورای شهر توسط یک کاندیدا برای مرمت بنای تاریخی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی محمدی در این باره افزود: امیررضا عین‌الهی پس از اعلام انصراف از ادامه کاندیداتوری ششمین دوره شورای شهر تربت حیدریه، هزینه تبلیغات خود را برای مرمت آب انبار تاریخی و حمایت از هنرمندان صنایع دستی شهرستان تربت حیدریه اهدا کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت‌حیدریه ادامه داد: هدف از این اقدام شایسته این شهروند تربت‌حیدریه فرهنگ سازی برای حفظ و پاسداشت مواریث فرهنگی و احیای هویت تاریخی منطقه و همچنین کمک به رونق صنعت گردشگری بوده است.

وی یادآور شد: این شهروند میراث‌دوست  با شعار حمایت از میراث‌فرهنگی و گردشگری در راستای توسعه پایدارشهر اعلام کاندیداتوری کرده بود.

امیررضا عین‌الهی با ابراز خشنودی از اهدای هزینه‌های درنظر گرفته شده برای تبلیغات به مرمت آثار تاریخی اظهار کرد: مواریث فرهنگی شهرستان و منطقه متعلق به یک فرد یا نهاد نیست، بلکه عموم مردم نسبت به حفاظت و پاسداشت آنها وظیفه دارند.

در شهرستان تربت حیدریه و زاوه بیش از ۴۵۰ اثر تاریخی، طبیعی، محوطه و تپه تاریخی شناسایی شده وجود دارد که تعداد ۷۰ اثر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز