خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی استان در گفت وگو ایلنا خبر داد ؛

بستری شدن 36 بیمار کرونایی جدید در استان اردبیل/ کاهش بیماران بخش آی‌سی‌یو

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۳۲۳

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از شناسایی و بستری 36 بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

محمدرضا رضایی بنا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته 36 بیمار جدید کرونایی به جمع بستری ها افزوده و متاسفانه 4 مورد فوتی نیز طی مدت یاد شده گزارش شده است.

وی افزود: خوشبختانه در مدت مذکور 43 بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان ترخیص شده اند که لازم است این عزیزان نسبت به توصیه های مهم و قرنطینه خانگی به مدت دو هفته توجه داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در خصوص وضعیت بستری های بخش آی سی یو نیز بیان کرد: در حال وضعیت 38 بیمار کرونایی وخیم است و در بخش آی سی یو بستری هستند؛ البته لازم به ذکر است که تعداد موارد بستری آی سی یو طی روزهای اخیر، نسبت به هفته های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

رضایی بنا مجموع بستری های کرونایی حال حاضر در بیمارستان های استان را 202 نفر عنوان کرد و گفت: توصیه می شود عموم مردم، حتی افرادی واکسن دریافت کرده اند همچنان مصمم به رعایت دقیق توصیه های بهداشتی و استفاده از ماسک باشند تا مجددا شاهد ورود استان اردبیل به وضعیت قرمز نباشیم.

وی در خصوص آمار تفکیکی موارد بستری کرونایی طی شبانه روز گذشته در شهرستان های استان، بیان کرد: از تعداد 36 مورد بستری کرونایی، 24 نفر از اردبیل، 3 نفر از پارس آباد، 5 نفر مشگین شهر و 4 نفر از خلخال گزارش شده است.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز