خبرگزاری کار ایران

راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۹۳۰

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با مدیران شبکه های بهداشت و درمان تعدادی از شهرستان ها در مرکز بهداشت استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمود حسین پور اظهار کرد: این اقدام با هدف دسترسی آسان شهروندان به مراکز تزریق واکسن و تسریع در روند واکسیناسیون اجرایی شد.

وی ضمن تاکید بر اولویت واکسیناسیون گروه‌های پرخطر گفت: با توجه به شرایط جسمی افراد پرخطر، تزریق واکسن با اولویت این گروه آغاز شد و این روند تا پایان طرح و واکسینه شدن همه آحاد جامعه ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: با توجه به زمان بندی تزریق واکسن در سنین مختلف از سالمندان و بیماران خاص تا سایر افراد جامعه و همچنین افزایش تعداد مراجعان برای  واکسیناسیون در سنین پایین تر راه اندازی و افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در دستور کار معاونت بهداشتی دانشگاه قرار گرفت.

حسین پور با اشاره به دسترسی راحت تر شهروندان به این مراکز افزود: شهروندان و ساکنان محلات می توانند پس از دریافت پیامک مبنی بر حضور در مرکز واکسیناسیون بدون معطلی واکسن خود را در موعد مقرر دریافت کنند.

وی درباره واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در هرمزگان خاطرنشان کرد: بیش از 12 هزار و 134 نفر از افراد بالای 80 سال در هرمزگان واکسن دریافت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز