خبرگزاری کار ایران

معاون پیشگیری از وقع جرم دادگستری استان قزوین:

مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را به سامانه سجام گزارش دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۸۴۳

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را به سامانه سجام گزارش دهند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فولیان با اعلام این خبر گفت: مردم در سامانه سجام می‌توانند جرایم انتخاباتی را بدون اینکه هویت آن‌ها افشا شود گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین افزود: ناظران هم مکلفند به محض اطلاع از هر یک از جرایم و تخلفات انتخاباتی مراتب را به مرجع قضایی ذی صلاح برای رسیدگی خارج از نوبت اعلام کنند و دادستان و رئیس حوزه فوراً به آن رسیدگی خواهند کرد و ضابطان قضایی نیز مکلف به برخورد با جرایم مشهود انتخاباتی هستند.

فولیان ادامه داد: همچنین مستندسازی از تخلفات انتخاباتی باید با دقت انجام شود و هیچ مماشاتی با متخلفان صورت نگیرد.

وی اضافه کرد: آرا و حقوق مردم حق الناس است و دادگستری استان، هر اقدام لازم را برای صیانت از آرای مردم و حق الناس انجام خواهد داد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: نگاه این ستاد، کاملا پیشگیرانه و سیاست برخوردی و تنبیهی را در اولویت بعد قرار داده است.

فولیان گفت: باید یک برنامه ریزی منسجم و اثربخش برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی در استان انجام شود و پیگیری به موقع و به هنگام، برخورد قاطع با تخلفات و نظارت بر حسن اجرای قانون در دستور کار اعضا قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز