خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

بهره‌برداری از فاز اول پیست اسکی اوجور / گردشگری زمستانی در اردبیل احیا شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۵۸۳

با حضور استاندار اردبیل فاز اول پیست اسکی اوجور با هدف رونق گردشگری و ایجاد کسب و کار زمستانی در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر بهنامجو در مراسم افتتاح فاز اول پیست اسکی اوجور راه اندازی این پیست را عاملی مهم در افزایش رونق گردشگری و اقتصادی استان در فصل زمستان قلمداد کرد.

وی از ورود 7 میلیون مسافر و گردشگر در نیمه اول سال به استان خبر داد و گفت: با وجود اینکه استقبال گردشگران از استان بسیار بالا است اما متاسفانه از ظرفیت های گردشگری در جهت رشد اقتصادی استان بصورت مناسب استفاده نمی شود.

استاندارد اردبیل گفت: با توجه به اینکه حدود 15 هزار تخت اقامتی در شهر توریستی سرعین وجود دارد اما عدم توجه مناسب به گردشگری زمستانی باعث شده تا گردشگران در فصل زمستان این استان را مقصد خود قرار ندهند، لذا راه اندازی پیست های اسکی مختلف و جشنواره های زمستانی می تواند در جذب گردشگر کمک شایانی بکند.

بهنام جو از اجرای پیست اسکی در منطقه شابیل و خلخال خبر داد و گفت:  سرمایه گذاری در این پیست ها شروع شده که امیدواریم با تکمیل این طرح ها گردشگری زمستانی در استان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز