خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل خبر داد:

جذب ۴۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت واحدهای صنعتی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۴۰

استاندار اردبیل گفت: موافقت لازم برای تامین و ابلاغ ۴۰۰ میلیارد ریال از مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال مصوب سفر رئیس برنامه و بودجه به استان برای تامین زیرساخت های کارخانجات کامیون سازی، آرتا انرژی و واحد تولید کریستال در منطقه ویژه اقتصادی اخذ شد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در حاشیه دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه برای پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت به اردبیل تصریح کرد: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان مصوب شده بود ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز برای زیرساخت های کارخانجات آرتا انرژی، حدید مبتکران و منطقه ویژه اقتصادی از محل سازمان و ۵۰ درصد از سایر محل ها تامین شود.

وی ادامه داد: ۲۰۰ میلیارد ریال با دستور رییس سازمان برنامه بودجه پرداخت شده و دستور پرداخت  ۴۰۰ میلیارد ریال آن نیز اخذ شده است.

بهنام جو گفت: با توجه به اینکه کارخانجات آرتا انرژی ، حدید مبتکران و کریستال در خرداد ماه افتتاح می شود، اقدامات لازم برای تکمیل زیرساخت های آن ها با تامین اعتبار تسریع می شود.

وی همچنین دیدار جداگانه ای با عدل، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور  برای پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت به اردبیل داشت.

استاندار اردبیل در ادامه سفر خود به مرکز ، با مسوولان قرارگاه خاتم الانبیا برای هماهنگی ریلی و بارانداز پارس آباد ملاقات کرد.

ملاقات مهندس بهنام جو با عظیم زاده از سرمایه گذاران فرش برای احداث کارخانجات فرش در اردبیل با پیش بینی اشتغالزایی هزار نفری از دیگر برنامه های این سفر بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز