خبرگزاری کار ایران

دستگیری زمین خوار 8 هکتاری در بندر عباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۷۳

فرمانده انتظامی استان از کشف 8 هکتار اراضی ملی به ارزش تقریبی 24 میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در شهرستان بندر عباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از یک فقره زمین خواری در روستاهای شهرستان بندر عباس مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های میدانی به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد، فردی بدون مجوز 8 هکتار از اراضی دولتی را به تصرف خود در آورده است.

فرمانده انتظامی استان اذعان کرد: ماموران پس از بازرسی های به عمل آمده و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش تقریبی اراضی ملی تصرف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی، 24 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده و مواجه شدن با اسناد و دلایل موجود به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

سردار جعفری در پایان خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز