خبرگزاری کار ایران

افزایش سوانح رانندگی منجر به فوت در گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۰۶۷

فرمانده پلیس راه گناباد گفت: سوانح رانندگی منجر به فوت در این شهرستان طی ۲ ماه امسال به صورت نگران کننده‌ای افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، سرگرد محسن زنگویی گفت: در این مدت ۹ نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده‌های گناباد جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد در مدت یاد شده بی سابقه است.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز با وجود افزایش ترددهای جاده ای و بین شهری سوانح منجر به فوت در جاده‌های گناباد رخ نداد ولی بعد از این تعطیلات تاکنون ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه گناباد، سبقت و سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی و توجه نداشتن به جلو را مهمترین عامل تصادفات جاده ای در این شهرستان ذکر کرد و گفت: از جمله این حوادث می توان به فوت پنج نفر در ۲ حادثه یاد کرد.

وی افزود: جاده گناباد به بجستان از جاده‌های بسترساز حادثه است و برخی نقاط آن چهار و نیم تا پنج متر با حاشیه شانه جاده فاصله دارد و بر این اساس خروج خودروهای عبوری از جاده منجر به فوت یا مجروحیت شدید می شود لذا این جاده نیازمند بهسازی است.

سرگرد زنگویی ادامه داد: محدوده میدان "مند" تا ورودی شهر بیدخت از توابع گناباد نیز با وجود تردد عابران پیاده از عرض جاده برای تهیه ملزومات یا به سبب وجود واحدهای مسکونی نزدیک جاده، تاریک و فاقد روشنایی کافی و خطر آفرین است.

وی گفت: استفاده از کمربند ایمنی به عنوان یکی از عوامل مهم در کاهش تبعات سوانح جاده ای هنوز به عرف تبدیل نشده و این امر در افزایش تبعات سوانح نقش بسیار دارد.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۰ نفر در سوانح رانندگی جاده‌های شهرستان گناباد کشته یا مصدوم شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز