خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

کاهش تلفات جاده‌ای در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۸۷

بیشترین حوادثرانندگی از ساعت ۱۸ تا ۶ صبح اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه گیلان از کاهش تلفات جاده‌ای در راه‌های این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهیار رستگار با اشاره به افزایش تلفات جاده‌ای در سه ماه نخست امسال در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش ۲۵ نفری تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته در گیلان هستیم.

مهیار رستگار آمار تلفات جاده‌ای در هفت ماه نخست سال گذشته را ۳۵۷ نفر در گیلان اعلام کرد و افزود: امسال در مدت مشابه سال گذشته تعداد ۳۳۱ نفر در جاده‌های استان کشته شدند.

وی با بیان اینکه روند نزولی کشته‌های تصادفات برون‌شهری در گیلان ادامه دارد، تصریح کرد: ۸۳ نفر از کشته شدگان جاده‌ای گیلان در صحنه تصادف گزارش شده است.

رستگار ۳۰ نفر، معادل ۹ درصد از کشته‌شدگان تصادفات جاده‌ای، را حین انتقال به مراکز اعلام کرد و گفت: تعداد ۲۱۸ نفر معادل ۶۶ درصد کشته‌شدگان در بیمارستان است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه ۹۴ نفر در ۲۴ ساعت نخست تصادفات در بیمارستان فوت کردند، اظهار کرد: ۸۷ نفر معادل ۴۰ درصد کشته‌شدگان پس از ۲۴ ساعت نخست گزارش شده است.

وی به کشته شدن ۱۸۸ نفر در شب اشاره کرد و گفت: بیشترین حوادثرانندگی از ساعت ۱۸ تا ۶ صبح اتفاق افتاده است.

رستگار با بیان اینکه ۵۷ درصد از کشته‌شدگان در تاریکی هوا گزارش شده است، تصریح کرد: وجود روشنایی در وقوع حوادثجاده‌ای حائز اهمیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز