خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان شریعتی مشهد خبر داد:

جوانان و خانواده‌ها بیشترین بستری‌شدگان موج چهارم کرونا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۶۵

رئیس بیمارستان شریعتی مشهد گفت: در موج چهارم جوانان و مبتلایان خانوادگی بیشترین بستری شدگان کرونا در این بیمارستان را شامل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، دکتر محمدرضا حسینعلی‌زاده در این خصوص افزود: در میان این بیماران، درگیری سیستم گوارشی به صورت پیوسته و توامان دیده می‌شود و عمده علائم آنان درگیری شدید ریه همراه با علائم گوارشی بوده است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شریعتی مشهد انجام شده است و تعدادی از بخش‌های غیرکرونایی هم به بیماران کرونایی اختصاص یافته اما درمانگاه و بخش آنژیوگرافی این بیمارستان همچنان در حال خدمت‌رسانی به بیماران غیرکرونایی است.

رئیس بیمارستان شریعتی مشهد گفت: توصیه اکیدمان به مردم این است که استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را مورد توجه قرار دهند و در صورت ابتلا به علائم مشکوک بلافاصله به مراکز منتخب کرونا مراجعه کنند تا در صورت نیاز از طریق این مراکز به بیمارستان ارجاع شوند.

حسینعلی زاده افزود: شرایط کنونی، بحرانی است چرا که تعداد بیماران و سرعت انتشار ویروس در موج چهارم بحران کرونا بیشتر از گذشته شده است و از مردم می‌خواهیم با مدافعان سلامت همکاری کنند.

بیمارستان شریعتی یکی از بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۰ تخت بستری و ۶۵۰ نفر کادر درمانی از مراکز ویژه پذیرش بیماران کرونایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز