خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

فوت دو بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/ جانباختگان کرونایی به ۶۰۵ بیمار رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۶۸۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته، دو بیمار مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد جان باختند و شمار قربانیان استان به ۶۰۵ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" پرویز یزدان پناه" افزود: هم اکنون ۴۶۲ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۸۴ بیمار مبتلای قطعی و ۲۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون ۳۹ هزار و ۷۳۹ بیمار بهبود یافته عنوان کرد.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۷۱۷ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج،  حدود ۴۳ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت به ترتیب در شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا است.

یزدان پناه افزود:.از ۴۴۸ نمونه رپید تست گرفته شده ۲۰ درصد موارد مثبت و به ترتیب در بویراحمد، گچساران و کهگیلویه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: افزایش تردد در بازارها و افزایش تردد های بین شهری و درون شهری و حضور در تجمعات موجب شیوع بیش از پیش بیماری می شود که لازم است مردم از حضور در تجمعات و مکان های پرخطر پرهیز کنند.

یزدان پناه گفت: با توجه به بیماری کرونای جهش یافته در استان لازم است پروتکل های بهداشتی بیشتر از گذشته رعایت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز