خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس خبر داد:

فروردین طلایی صبا فولاد خلیج فارس با ثبت 7 رکورد جدید/ تولید صبا فولاد خلیج فارس به ظرفیت اسمی رسید/ انجام موفقیت آمیز آزمون PGT در صبا فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۵۳

مدیرعامل شرکت صبافولاد خلیج فارس گفت: با ثبت هفت رکورد در فروردین ماه 1400 و با انجام موفقیت‌آمیز آزمون PGT(تضمین عملکرد) در فروردین ماه در شرکت صبا فولاد خلیج فارس این شرکت به ظرفیت اسمی طراحی شده دست یافت و راه خود را برای دستیابی به ظرفیت اسمی سالانه تولید هموار کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سعید بزرگی با اعلام خبر انجام موفقیت آمیز آزمون PGT و تبریک به خانواده بزرگ صندوق بازنشستگی به عنوان سهامداران اصلی این شرکت، اظهار کرد: در ابتدا از اعضای محترم هیات مدیره، مدیران، روسا، مشاوران، کارکنان و کارگران خدوم شرکت و پیمانکاران این مجموعه که با همت و همدلی خود این موفقیت بزرگ را به ثبت رسانیدند ،  قدردانی و تشکر می کنم.

وی افزود:  با انجام موفقیت‌آمیز آزمون PGT(تضمین عملکرد) و تولید موفق در شرکت صبا فولاد خلیج فارس در فروردین ماه این شرکت به ظرفیت اسمی طراحی دست یافت و با ثبت یک فروردین طلایی ، راه خود را برای دستیابی به ظرفیت اسمی سالانه تولید هموار کرد. 

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس تاکید کرد:  با همت والای کارکنان خدوم شرکت صبا فولاد  این موفقیت بزرگ به ثبت رسید و در کنار این ثبت رکورد بزرگ ، 6 رکورد دیگر نیز تحقق پیدا کرد .

بزرگی در معرفی 7 رکورد ثبت شده در فروردین ماه 1400 در شرکت صبا فولاد خلیج فارس، بیان کرد: ثبت 4 رکورد تولید روزانه ، ثبت رکورد تولید PGT  ، ثبت رکورد تولید ماهیانه و در نهایت رکورد بارگیری محصول در کشتی صادراتی همه ی 7 رکورد ثبت شده در فروردین ماه 1400 می باشد که یک اتفاق بزرگ در تاریخ صبا فولاد خلیج فارس است.

مدیرعامل صبافولاد خلیج فارس ضمن ابراز خرسندی از انجام موفق آزمون PGT  با حفظ همه اصول اولیه یک تولید در کنار ملزومات قانونی و اداری و  همچنین حفظ توصیه ایمنی و محیط زیستی خاطر نشان کرد: در راستای کسب این موفقیت بزرگ لحظه ای کیفیت فدای کمیت نشده و محصول منحصر به فرد شرکت صبا فولاد که همان برکیت گرم می باشد با حفظ کیفیت  و با کمیت مدنظر PGT به تولید رسید.

وی در پایان از حمایت های مدیران وزارت کار و رفاه اجتماعی، مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران هلدینگ صبا انرژی در راستای تحقق این مهم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز